Utknięte transakcje remontowe (usługowe)

W przypadku utkniętych transakcji remontowych prawdopodobnie mamy do czynienia z transakcjami przyjęcia, których data przypada w innym (wcześniejszym) okresie niż data rozpoczęcia zlecenia roboczego.

Rozwiązanie I:

  1. Należy uruchomić skrypt „Work Order API” (w załączniku) w celu zmiany daty rozpoczęcia ZR na wcześniejszą – trzeba wprowadzić w skrypcie wip_entity_id / lub numer ZR oraz datę rozpoczęcia ZR (DATE_RELEASED) przypadającą w poprzednim okresie księgowym przed jego uruchomieniem.
    zmiana daty wydania ZR – API
  2. Następnie należy uruchomić skrypt „cm276916.sql” w celu dodania brakujących okresów w tabeli WIP_PERIOD_BALANCES cm276916v2
  3. Ostatnim krokiem jest ponowne uruchomienie przetwarzania utkniętych transakcji:
    Autoryzacja: XX-Remony-konfiguracja
    Ścieżka: Transakcje dotyczące zleceń roboczych > Oczekujące transakcje zasobów
Ten wpis został opublikowany w kategorii EAM i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz