W przypadku utkniętych transakcji remontowych prawdopodobnie mamy do czynienia z transakcjami przyjęcia, których data przypada w innym (wcześniejszym) okresie niż data rozpoczęcia zlecenia roboczego.
Rozwiązanie I:
- Należy uruchomić skrypt „Work Order API” (w załączniku) w celu zmiany daty rozpoczęcia ZR na wcześniejszą – trzeba wprowadzić w skrypcie wip_entity_id / lub numer ZR oraz datę rozpoczęcia ZR (DATE_RELEASED) przypadającą w poprzednim okresie księgowym przed jego uruchomieniem.
zmiana daty wydania ZR – API - Następnie należy uruchomić skrypt „cm276916.sql” w celu dodania brakujących okresów w tabeli WIP_PERIOD_BALANCES cm276916v2
- Ostatnim krokiem jest ponowne uruchomienie przetwarzania utkniętych transakcji:
Autoryzacja: XX-Remony-konfiguracja
Ścieżka: Transakcje dotyczące zleceń roboczych > Oczekujące transakcje zasobów