Wypychanie utkniętych w interfejsie transakcji odbioru

W momencie wykonywania transakcji PZ automatycznie uruchamiane jest zlecenie „Procesor transakcji odbioru”.

Zlecenie zakończone z błędem (utknięte w interfejsie) powoduje, że nie można wykonać ponownie przyjęcia danej ilości, a jednocześnie stan magazynowy nie został zwiększony.

Przykładowe przyczyny:

– nie zdefiniowana domyśna lokalizacja w magazynie docelowym dla indeksu

– zamknięty okres, w którym zawiera się data przyjęcia (nie wiem, o który okres chodzi)

– błąd aplikacji wymagający patcha

ROZWIĄZANIE:

Należy wypchnąć PZ-ty z interfejsu odbioru: rcv_transactions_interface:

0. Sprawdzić status transakcji w aplikacji oraz tabeli:

XX-Zakupy-Konfiguracja

Odbiór / Podsumow. statusów transakcji

select *

from po.rcv_transactions_interface

order by creation_date desc  

1. Zmienić statusy w następujących polach:

PROCESSING_STATUS_CODE          RUNNING

PROCESSING_MODE_CODE                 IMMEDIATE

TRANSACTION_STATUS_CODE       PENDING

2. Wprowadzić wartości polach:

SUBINVENTORY

LOCATOR_ID

(najlepiej skorzystać z formatki do definiowania wartości domyśnych transakcji)

3. Uruchomić procesor transakcji odbioru z parametrami:

Tryb: PROCESSING_MODE_CODE czyli IMMEDIATE

IDgrupy: kolumna GROUP_ID – trzecia od lewej

Ten wpis został opublikowany w kategorii INV - ODM, INV - OPM, PO i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz