W momencie wykonywania transakcji PZ automatycznie uruchamiane jest zlecenie „Procesor transakcji odbioru”.
Zlecenie zakończone z błędem (utknięte w interfejsie) powoduje, że nie można wykonać ponownie przyjęcia danej ilości, a jednocześnie stan magazynowy nie został zwiększony.
Przykładowe przyczyny:
– nie zdefiniowana domyśna lokalizacja w magazynie docelowym dla indeksu
– zamknięty okres, w którym zawiera się data przyjęcia (nie wiem, o który okres chodzi)
– błąd aplikacji wymagający patcha
ROZWIĄZANIE:
Należy wypchnąć PZ-ty z interfejsu odbioru: rcv_transactions_interface:
0. Sprawdzić status transakcji w aplikacji oraz tabeli:
XX-Zakupy-Konfiguracja
Odbiór / Podsumow. statusów transakcji
select *
from po.rcv_transactions_interface
order by creation_date desc
1. Zmienić statusy w następujących polach:
PROCESSING_STATUS_CODE RUNNING
PROCESSING_MODE_CODE IMMEDIATE
TRANSACTION_STATUS_CODE PENDING
2. Wprowadzić wartości polach:
SUBINVENTORY
LOCATOR_ID
(najlepiej skorzystać z formatki do definiowania wartości domyśnych transakcji)
3. Uruchomić procesor transakcji odbioru z parametrami:
Tryb: PROCESSING_MODE_CODE czyli IMMEDIATE
IDgrupy: kolumna GROUP_ID – trzecia od lewej