Dodawanie wpisów do Bazy Wiedzy

1) ze strony głównej panelu administracyjnego wybieramy pozycję „Dodaj wpis” lub „Publikuj

Dodawanie wpisów

2) Wprowadzamy tytuł i treść wpisu. Treść wprowadzamy za pomocą edytora HTML, który może pracować w trybie Wizualnym lub Kodu.

Dodawanie wpisów - edytor HTML

3) Dodajemy wpis do kategorii. Uwaga – dodając wpis do kategorii należy ręcznie odłączyć kategorię „Brak kategorii”.

Nowy wpis - kategorie

4) Zaznaczamy „Status wpisu” jako Opublikowany

Nowy wpis - status wpisu

5) Oddzielamy zajawkę/lead’a wpisu od reszty. Ma to na celu wskazanie jaka część wpisu ma się pojawić na stronach gdzie są wyświetlane listy wpisów (np. strona kategorii). Zajawkę oddzielamy przyciskiem ikonka more lub przyciskiem”more” w trybie kodu.

nowy wpis - przycisk more

6) Zapisujemy i publikujemy przyciskiem „Publikuj

Nowy wpis - publikajca

Ten wpis został opublikowany w kategorii Instrukcje i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz